Chyba na dokladu

Nahoru  Předchozí  Další

Tato funkce slouží pro opravu již vykázaných dokladů pojišťovně. Pomocí této funkce můžete opravit údaje na hlavičce dokladu (například základní odbornost, základní diagnózu, druh pojištění, variabilní symbol, náhrady, poukaz...) nebo můžete opravovat či případně mazat i jednotlivé úkony na dokladu.

 

Pro změnu čísla pojištěnce doporučujeme použít jinou funkci. Postup naleznete zde.

 

Příkladem typické chyby na dokladu může být třeba špatně vyplněná lokalizace. Tento výkon vám pojišťovna neuznala a zamítla celý doklad. Výkon je potřeba opravit a celý doklad znovu odeslat, v tomto případě do opravné dávky.

 

Uvedený příklad lze provést dvěma způsoby.

 

Postup z karty pacienta:

 

1.Otevřete kartu pacienta na záložce /Výkony/ZÚM/.
2.Vyberte úkon na dokladu a klikněte na ikonu edit_doklad. Pokud chcete měnit pouze hlavičku dokladu, označte léčbu a poté klikněte na ikonu edit_doklad.
3.Zobrazí se okno pro editaci úkonu. Opravte lokalizaci a pokračujte tlačítkem [OK]. (Pokud chcete některý úkon z dokladu smazat, klikněte zde na tlačítko [Storno] a v následujícím okně výkon smažte ikonou -_m.)
4.Klikněte na tlačítko [OK] a ze zobrazeného okna vyberte volbu, jak má program doklad opravit.

 

Postup ze seznamu dávek:

 

1.Vyberte menu Vykazování > Seznam dávek a najděte dávku, ve které je vrácený doklad.
2.Dvojklikem zobrazíte seznam dokladů v dávce.
3.Najděte vrácený doklad a dvojklikem zobrazte jeho obsah.
4.V levém dolním rohu klikněte na tlačítko [Odemkni doklad pro změny].
5.Program automaticky převede dávku do stavu Z. Nyní lze výkon opravit nebo z dávky smazat.
6.Klikněte na tlačítko [OK] a ze zobrazeného okna vyberte volbu, jak má program doklad opravit.