Neočekávané ukončení programu

Nahoru  Předchozí  Další

Program DENTIST+ disponuje robustním mechanismem, který zajišťuje vysokou kvalitu a stabilitu aplikace. V případě neočekávaných chyb se DENTIST+ spoléhá na dva hlavní mechanismy, které se aktivují v závislosti na typu chyby.
 

1.Odesílací výjimka
Tento typ chyby nastává, když dojde k neočekávanému a neošetřenému stavu (např. zobrazení srozumitelného uživatelského chybového okna). V takovém případě se uživateli zobrazí formulář s chybovým hlášením, které je možné odeslat. Před odesláním máte možnost přidat komentář, ve kterém můžete popsat, jak k chybě došlo, zda se jedná o opakovaný problém, nebo jaké kroky vedly k jejímu vzniku. Po odeslání hlášení můžete pokračovat v práci v programu, aniž by došlo k jeho ukončení.
 
Pokud je daná chybová hláška již známa, po odeslání se může zobrazit odkaz na řešení nebo uživatelský popis, který vysvětluje, jak a proč k chybě došlo, a zda existuje alternativní postup, jak chybu obejít, nebo informace o plánovaném řešení problému.
 
Typické příklady této chyby zahrnují:
a.Odesílání eReceptu, kdy SÚKL zažívá výpadek serveru a místo standardní odpovědi vrací neočekávanou chybu.
b.Ztrátu spojení se serverem při práci v síti.
c.Přerušení nebo pozastavení běhu služby na hlavním počítači, nebo situaci, kdy server neodpovídá v přiděleném časovém limitu.
d.Chyby v programu, kdy uživatel provádí kroky, které nebyly předvídány vývojáři.
e.Atd.
 
2.Neočekávaná výjimka
Tento stav může být způsoben chybou mimo samotný kód DENTIST+. V tomto případě se vytvoří tzv. dump, což je výpis paměti, dokumentující stav programu před jeho neočekávaným ukončením. Tento dump se ukládá lokálně do složky C:\ProgramData\CompuGROUP\Dentist\Dumps a automaticky se nikam neodesílá.
 
Pokud chcete problém nahlásit a řešit, můžete kontaktovat technickou podporu na telefonním čísle  246 007 890. Pracovník technické podpory se s vaším souhlasem může připojit k vašemu počítači prostřednictvím vzdálené pomoci, stáhnout dump a předat ho k analýze vývojářům, kteří diagnostikují, kde a proč k chybě došlo.
 
Typické příklady této chyby zahrnují:
a.Chyby vzniklé v operačním systému Microsoft Windows nebo .NET Framework.
b.Problémy s ovladači, například tiskárny atd.