Platba kartou |
Nahoru Předchozí Další |
Platební terminál je do programu zabudovaný tak, abyste do něj nemuseli zadávat ručně částku k úhradě. Z daňového dokladu lze tedy přímo aktivovat terminál, na jehož monitoru se zobrazí výzva k zaplacení dané částky uvedené na dokladu. Po vložení, (přiložení v případě bezkontaktní karty nebo projetí v případě karty s magnetickým proužkem) v závislosti na výšce částky a nastavení zákazníkovy karty, se může zobrazit výzva k zadání PINu. Po jeho zadání je nutné stisknout ZELENÉ tlačítko, v případě potřeby je možné provést úpravu PINu ŽLUTÝM tlačítkem či zrušení platby ČERVENÝM tlačítkem na terminálu.
Po ověření PINu se provede komunikace s bankou zákazníka a provede se stržení částky ze zákazníkova účtu. V případě jakéhokoliv problému (například nedostatečná výše peněžního zůstatku na zákazníkově kontě) se platba neuskuteční a na terminálu se zobrazí důvod zamítnutí platby. Po komunikaci se provede tisk stvrzenky pro obchodníka (pro vás) a následně můžete ZELENÝM tlačítkem provést tisk stvrzenky pro zákazníka (zrušení tisku stvrzenky pro zákazníka se provede ČERVENÝM tlačítkem).
Ukázkový průchod při vystavení účtenky a její úhradě kartou v programu DENTIST+
![]() Na Účtence vyvolejte platbu kartou stiskem tlačítka [Zaplatit kartou] v levém informačním panelu.
![]() Výzva k vložení platební karty.
![]() Má se vytisknout i kopie pro zákazníka?
Pokud chcete provést storno platby, postupujte tímto způsobem. Ikona
Poznámka: Máte-li terminál nakonfigurovaný pro více IČ, může se v před platbou zobrazit obrazovka s výběrem IČ, na které se má daná platba provést.
Podporované platební kartySpolečně s terminálem vám byla i dodána samolepka s podporovanými platebními kartami.
|