1.0.2851

Nahoru  Předchozí  Další

Datum vydání:  24.7.2024

 

Číselník: 1428.0

Nová verze datového rozhraní 6.2.45, platná od 1.7.2024. Dávky za červenec již musí být vytvořeny touto verzí programu!
Aktualizován číselník LEKY a DPL.

 

Změny v programu DENTIST+

Nová funkce Poukaz na vyšetření lze elektronicky podepsat modulem eParafa (opatřit kvalifikovaným podpisem). Výsledný PDF dokument se uloží přímo do karty pacienta do záložky /Přílohy/.
Nová funkce – Při vykazování protetiky lze přidat k jednomu kódu více značek. V praxi se používá například při vykazování částečných náhrad, kdy můžete přesně definovat, na které zuby se má značka částečné náhrady přidat. Je-li kód plánovaný, jsou značky zobrazeny v plánovacím zubním kříži. Pokud na kód s více značkami uděláte protetický štítek, na semigrafický kříž štítku se přenesou všechny značky.
Nová funkce – U vlastního sloupce v kartotéce lze nastavit signalizační ikona s počtem dní, které musí pro zobrazení signalizace uplynout od posledního vykázání. Tato funkce byla přidána i do Fronty.
K čemu může tato funkce sloužit? Například pro signalizaci, že má pacient již nárok na vykázání výkonu 00913.
 
V závislosti na odbornosti si můžete nastavit vlastní sloupec například takto:
V nastavení lze přidat vlastní sloupec

V nastavení lze přidat vlastní sloupec

 

Ve funkci Fronta a Kartotéka lze mít tyto sloupce zobrazeny - včetně signalizační ikony, zda uplynulo zvolené období od posledního vykázání úkonu.

Ve funkci Fronta a Kartotéka lze mít tyto sloupce zobrazeny - včetně signalizační ikony, zda uplynulo zvolené období od posledního vykázání úkonu.

 

Nová funkce – V kartě pacienta na záložce /Výkony / ZÚM/ se pod finanční sumarizační částí zobrazuje seznam budoucích objednávek. Lze tak jednodušeji kontrolovat, zda na naplánované úkony existují objednávky v kalendáři.
Nová funkce – Po ukončení programu možnost vypnout nebo uspat počítač.
Nyní nemusíte čekat, než se například provede záloha a poté ručně počítač vypnout. Nová funkce umožní nastavit, co se má po ukončení programu stát.
Nová funkce Seznam úhrad (menu Přehledy a statistiky > Úhrady za vykonané zdravotní úkony) byl rozšířen o nové sloupce s daty vystavení dokladů, datum poslední platby a počtu dní od poslední platby. Lze tak například snadno vyfiltrovat doklady, které byly vystaveny a zaplaceny v jiných měsících. Taktéž jsou v seznamech uvedeny na čísla dokladů odkazy, je tedy možné přímo z tohoto seznamu otevřít podrobnosti.
Nová funkce – V kartě pacienta je nově pod sekcí s riziky vidět i Orto kategorie pacienta (má-li ji pacient zadanou).
Nová funkce – V kartě pacienta v menu Vložit se nyní nachází všechny funkce, které lze vyplnit na vyšetření. Tento postup je jednodušší, například na jeden klik lze vyvolat formulář na přidání Poukazu na vyšetření. Není tedy nutné otevírat seznam poukazů a teprve z něj přidat nový.
Nová funkce – Protetický štítek lze biometricky podepsat pomocí modulu Biometrický podpis - signotec signoSign/2.
Úprava funkce – Optimalizace rychlosti načítání karty pacienta. Některé úlohy (například informace do okna Připomenutí) se nově zpracovávají v pracovním vlákně programu a nezpomalují tak náběh karty pacienta.
Úprava funkce – V kartě pacienta na záložce /Dekurs/ byla provedena úprava, která automaticky načítá na pozadí při vykazování úkonů nově přidané úkony. Vykazujete-li úkony s aktivní záložkou /Dekurs/, na pozadí v pravém informačním panelu vidíte, které úkony jste již zadali - dříve se načetly až po uzavření formuláře pro zadávání výkonů nebo protetiky.
Úprava funkce – Při vytváření dávky registračních listů se v případě existence formálně chybných registračních listů místo varování zobrazuje další okno průvodce, ze kterého si lze jednotlivé registrační listy zobrazit a případně upravit.
Úprava funkce – Tisk registračního lístku - lze vytisknout i lístek, který nepatří přihlášenému zdravotnického zařízení.
Úprava funkce – Vylepšení textů hlášek z uživatelsky editovatelných seznamů v programu - například pokud do pole, kde je očekáváno číslo napíšete libovolný text, je z textu chybového hlášení jasné, proč a jaký formát může buňka obsahovat.
Oprava chyby – V kartotéce lze nastavit vlastní sloupce. Pokud na tento sloupec byl zapamatovaný filtr a tento vlastní sloupec byl poté smazán, zobrazovalo se chybové hlášení.
Oprava chyby – Pořadí sloupců při kopírování do Excelu. Sloupce jsou kopírovány v takovém pořadí, ve kterém jsou zobrazeny v programu. Seznam je kopírován bez formátování, takže např. částka "1 234,00 Kč" je převedena na číslo, aby se s daty dále snadněji dalo pracovat.
Oprava chyby – Nastavení automatického obnovování funkce Fronty již funguje korektně a lze vypnout.