1.0.2530

Nahoru  Předchozí  Další

Datum vydání: 19.7.2016

 

Číselník: 1101.2

 

Aktualizace obsahuje novou verzi datového rozhraní (6.2.31). Dávky za měsíc Červenec 2016 by již měly být vytvořeny touto verzí programu!

 

Změny ve verzi 1.0.2530:

Nová funkce - Po obnově dat se provádí kontrola konzistence příloh.
Nová funkce - V Knize objednávek se zapamatovává naposledy zobrazený kalendář.
Úprava funkce - Zobrazení konverzace SMS zpráv se řadí podle času přijetí.
eDávky:
Nová funkce - Akce registrace nového certifikátu na portálové ZP se nově projeví záznamem v Knize podání.

 

Změny v meziverzi 1.0.2521 (nebyla uvolněna hromadně):

 

Změny v programu DENTIST+:

Nová funkce - Automatická záloha dat. Tuto funkci ocení především administrátoři neustále běžících serverů větších zařízení.
Nová funkce - U kontaktů (telefon, e-mail, mobil) si lze poznačit, že pacient daný kontakt nemá. Díky této funkci se tedy nebudete muset pacienta opakovaně ptát na stejný údaj.
Nová funkce - Formulář Poukaz na vyšetření byl vylepšen. Mezi pole Požadováno a Poznámka byl umístěn rozdělovač, kterým si sami můžete určit, které pole potřebujete větší. Vaše nastavení se zapamatuje. Současně byla vylepšena tisková podoba formuláře.
Nová funkce - Tisk kalkulačních listů výkonů a stomatologických výrobků včetně výčetky materiálů. V menu Číselníky > Protetika - Kalkulace ordinace lze vytisknout kalkulační listy. Při úpravě daného kódu lze vytisknout daný kalkulační list, pokud chcete vytisknout více kalkulačních listů, v seznamu označte požadované kódy a ikonou tisk_2. můžete vytisknout všechny označené kalkulace. Stejný princip funguje i u výkonů (Číselníky > Výkony). Aby se kalkulace u výkonů vytiskla, musí být zadána doba trvání!
Nová funkce - Do formuláře výsledku připomínkovače (Služby > Sledování událostí) byla přidělána podpora filtrování.
Úprava funkce - Formulář rychlého filtru v kartotéce byl upraven a graficky optimalizován. Taktéž byla opravena chyba při "invertovaném" hledání pacientů, kterým nebyl vykázán požadovaný kód.
Úprava funkce - Tiskopisy všech štítků byly doplněny o volitelné pole Laboratoř (chcete-li tisknout název laboratoře na tiskopis, musíte v nastavení tiskové sestavy aktivovat volbu [x] Tisknout i název laboratoře). Dále se na formulářích 1xA5 a 2xA5 s cenami i bez nich tisknou pole Barva, Slitina, Laborant, podpisové řádky pro pacienta, lékaře a laboratoř.
Oprava funkce - Ukládání uživatelských filtrů do databáze.
Oprava funkce - Řádky na formulářích SUMA2-SUMA9 lze opětovně zkopírovat do schránky Windows.

 

Změny v modulu pro odesílání SMS zpráv CGMesky:

Nasazena nová verze, která obsahuje frontu, přijaté a odeslané zprávy.

 

Změny v modulu Správce obrazové dokumentace:

Kvůli omezení maximální velikosti databáze Microsoft SQL Serveru (ve verzi Express) na 10GB dat, byly přílohy přesunuty do speciální složky, kde podobné omezení není. Způsob práce v programu se nezměnil.

 

Modul elektronického odesílání dávek eDávky

Úprava funkce – Při zasílání žádosti o aktualizaci nového certifikátu na Portálové ZP vzniká nový záznam v Knize podání.
Úprava funkce – Nasazení nového způsobu komunikace při aktualizaci certifikátu na VZP pomocí B2B kanálu, který bude ze strany VZP dále podporovaný i po 30.10.2016