Protokol uživatelských akcí a GDPR

Nahoru  Předchozí  Další

V menu Služby > Protokol uživatelských akcí se nachází seznam, kde se zaznamenávají přístupy k programu. V seznamu lze dohledat, kdo, kdy a na jaké osobní údaje nahlížel. Je zde tedy vedena auditní stopa pro GDPR.

 

Seznam zaznamenávaných akcí:

Spuštění programu
Přihlášení do programu
Přehlášení v programu
Otevření karty pacienta
Zavření karty pacienta
Založení nové návštěvy pacienta, modifikace návštěvy
Smazání návštěvy u pacienta
Vytvoření účtenky, faktury, PPD a PBD
Smazání účtenky, faktury, PPD a PBD
Smazání úkonu z karty pacienta
Ukončení programu
Parametry vytváření dávek
Operace v kalendáři (v původní verzi)
Změna při ukládání kontaktů pacientů
Otevření objektu s osobními údaji
Export dat do modulu KNIHA OBJEDNÁVEK
Export dat do modulu eParafa
Hromadný dotisk registrací
Hromadný dotisk dekursů
Funkce Dotazy
Zálohování, obnova databáze, změna nastavení zálohy databáze
Export DASTA

 

U akcí se zaznamenává čas, název počítače, uživatel, pracoviště a lékař, kteří akci provedli. Také pokud se jedná o objekt s osobními údaji, tak se loguje, které osobní údaje byly vidět.

 

Tento seznam lze standardně filtrovat - filtr lze vyvolat stiskem klávesy >>F3 nebo ikonou filtr_m. Filtr lze nastavit na daného pacienta či konkrétní osobní údaj. Standardně se zobrazuje posledních 30 dní, samozřejmě lze zapnout celou historii (může být náročné na výkon počítače - záleží na množství zobrazovaných dat).

 

Tento seznam je přístupný pouze s heslem MUDr (pokud je nastaveno) a administrátorským uživatelským oprávněním.

 

V nastavení je možné povolit promazávání logu v rámci údržby databáze. Do nastavení se dostanete kliknutím na ikonu Settings_m.