|
V menu Služby > Protokol uživatelských akcí se nachází seznam, kde se zaznamenávají přístupy k programu. V seznamu lze dohledat, kdo, kdy a na jaké osobní údaje nahlížel. Je zde tedy vedena auditní stopa pro GDPR.
Seznam zaznamenávaných akcí:
| ▪ | Založení nové návštěvy pacienta, modifikace návštěvy |
| ▪ | Smazání návštěvy u pacienta |
| ▪ | Vytvoření účtenky, faktury, PPD a PBD |
| ▪ | Smazání účtenky, faktury, PPD a PBD |
| ▪ | Smazání úkonu z karty pacienta |
| ▪ | Parametry vytváření dávek |
| ▪ | Operace v kalendáři (v původní verzi) |
| ▪ | Změna při ukládání kontaktů pacientů |
| ▪ | Otevření objektu s osobními údaji |
| ▪ | Export dat do modulu KNIHA OBJEDNÁVEK |
| ▪ | Export dat do modulu eParafa |
| ▪ | Hromadný dotisk registrací |
| ▪ | Zálohování, obnova databáze, změna nastavení zálohy databáze |
U akcí se zaznamenává čas, název počítače, uživatel, pracoviště a lékař, kteří akci provedli. Také pokud se jedná o objekt s osobními údaji, tak se loguje, které osobní údaje byly vidět.
Tento seznam lze standardně filtrovat - filtr lze vyvolat stiskem klávesy >>F3 nebo ikonou . Filtr lze nastavit na daného pacienta či konkrétní osobní údaj. Standardně se zobrazuje posledních 30 dní, samozřejmě lze zapnout celou historii (může být náročné na výkon počítače - záleží na množství zobrazovaných dat).
Tento seznam je přístupný pouze s heslem MUDr (pokud je nastaveno) a administrátorským uživatelským oprávněním.
V nastavení je možné povolit promazávání logu v rámci údržby databáze. Do nastavení se dostanete kliknutím na ikonu .
|