Pro korektní fungování propojky je nutné mít správně nainstalovaný program CliniView. Při prvním spuštění propojky si Dentist+ sám nalezne cestu k programu CliniView, pokud je korektně nainstalován (neplatí pro CliniView DEMO).
Tipy a nejčastější problémy při používání propojky:
1. | Chyba "CliniView není správně instalováno"
Zkontrolujte, zda je CliniView správně nainstalován a zda se nejedná o DEMO verzi. Pokud ano, kontaktujte technickou podporu. |
2. | Chyba "Nemáte právo k zápisu do souboru ..."
Nejčastější příčina je, že aktuální uživatel nemá právo zápisu do souboru v adresáři operačního systému (typicky C:\WINDOWS). Program CliniView bohužel vyžaduje zápis do souboru v tomto adresáři. Toto právo může přidělit jen administrátor počítače.
Máte-li CliniView verzi nižší než 6.2, požádejte administrátora vašeho počítače, aby vám nastavil oprávnění ke čtení a zápisu do předmětného souboru.
Máte-li CliniView verzi 6.2 a vyšší, můžete zkusit následující postup: Do předmětného souboru (CliniView.ini) pod sekci [PracticeManagementInterface] zapište řádek:
BRIDGEFILE_LOCATION_OVERRIDE=%TEMP%\CVBridge.ini
Toto nastavení může provést jen uživatel s oprávněním zapisovat do uvedeného souboru (typicky Administrátor). |
|