Obnova dat

Nahoru 

Obnovení databáze je možné vyvolat opakovaně pomocí nabídky Start > Programy > CompuGroup Medical > Obnova dat (spusťte program jako správce). Tuto nabídku lze také vyvolat tak, že budete držet klávesu levý >>SHIFT a kliknete pravým tlačítkem myši na ikonu DENTIST+ na ploše a vyberete volbu "Spustit jako správce". Klávesu levý >>Shift držte do doby, než se zobrazí okno Spojení na databázi.

 
Pozor! Pokud budete obnovovat databázi, musí být program Dentist+ vypnutý! Používáte-li síťovou verzi, program musí být vypnutý na všech počítačích.

 

Při prvním spuštění programu se zobrazí okno Spojení na databázi. V tomto okně klikněte na tlačítko [Obnovit databázi ze souboru]. Spustí se průvodce, který vás obnovou databáze provede.
obnova-dat
 

V zobrazeném okně u pole Název souboru se zálohou klikněte na konci řádku ikonu slozka. Zadejte cestu k záložnímu souboru.

Pole Pracovní složka pro dekompresi je nepovinné a můžete jej nechat prázdné. Klikněte na tlačítko [OK]. V následujícím okně potvrďte tlačítkem [OK] název a umístění databáze (název databáze nelze změnit, pokud databáze obsahuje i zálohu CGM SERVERu - data modulu KNIHA OBJEDNÁVEK a CGM eTržby - EET), čímž se spustí samotná obnova dat. Poté se zobrazí okno s informací o úspěšné obnově, zde klikněte na tlačítko [OK].

 

V okně Spojení na databázi klikněte na tlačítko [OK], po kterém se již spustí program Dentist+ s obnovenými daty.

 

Pokud jste provedli i zálohu uložených hesel v systému Alcatraz, můžete hesla importovat pomocí Průvodce importem hesel, který lze spustit v menu Služby > Alcatraz - uložená hesla a zde Tabulka > Import nebo ikonou Import_32. Hesla se uloží k přihlášenému uživateli!

 

Pro pokročilé uživatele (běžně uživatel tento postup nepotřebuje):

 

Ruční obnova dat CGM SERVERu se může provést tímto způsobem:

 

1.V souboru se zálohou naleznete soubor s příponou 7z. V tomto případě:
DpBck_Cgm_Dentist32_20161205.7z
2.Tento soubor si nakopírujte např. na disk C:\.
3.Spusťte příkazovou řádku cmd.exe
4.Vložte příkaz (název a cestu k souboru musíte změnit) a proveďte klávesou >>Enter:
 
c:\CGMSERVER\bin\core\cgmbackup.exe c:\DpBck_Cgm_Dentist32_20161205.7z /restore