Důležitá informace: Jakmile obdržíte obálku s přístupovými údaji od SÚKL, musíte vyčkat než SÚKLu dorazí doručenka o převzetí zásilky - teprve poté je možné se přihlásit (většinou 1-2 dny). Nyní se můžete přihlásit na https://identity.sukl.cz a změňte všechna hesla, tím se služba aktivuje.
Nastavení modulu se provádí přímo na formuláři receptu v programu DENTIST+. Zobrazte si tedy kartu pacienta, klikněte v levém horním rohu na menu Pacient > Recept a ikonou přidejte nový recept. Na zobrazeném formuláři klikněte na ikonu eRecept a vyberte z menu volbu Nastavení komunikace se SÚKL.
Společné nastavení pro celé zdravotnické zařízení:
• | Uveďte kód PZS (číslo, které je v obálce od SÚKLu uvedeno jako „Údaje zdrav. zařízení pro přístup do centrál. úložiště“). |
• | Vyberte server, na který server se mají odesílat data (výchozí hodnota je Ostrý server). |
• | Ikonou vyberte SSL certifikát (získáte na SÚKL - II. Portál externích identit, přihlásit se „Údaje zdrav. zařízení pro přístup do portálu“, generování může trvat i několik hodin). |
• | Způsob předávání eReceptu SÚKLem - zde můžete zvolit výchozí předávání kontaktu.
Poznámka: Máte-li v ordinaci více počítačů, můžete SSL certifikát (PFX) uložit do databáze a nastavit jej tak pro všechny uživatele na jednom místě. |
Individuální nastavení lékaře:
• | Zadejte přihlašovací jméno a heslo (údaje získané na SÚKL - „Údaje osoby pro přístup do centrálního úložiště“). |
• | Vyplňte telefonní číslo (na eReceptu povinný parametr). |
• | V sekci pro výběr a nastavení certifikátu zadejte Váš kvalifikovaný elektronický podpis.
Poznámka: Certifikát musí být nahraný ve Windows profilu počítače, ze kterého bude eRecept lékař odesílat. |
Po nastavení klikněte na tlačítko [OK] pro uložení nastavení.
Vzor nastavení:

Tlačítko [Test spojení] slouží pro ověření komunikace s webovou službou SÚKLu.
|