Nastavení modulu eRecept v programu DENTIST+

Nahoru  Předchozí  Další

Důležitá informace: Jakmile obdržíte obálku s přístupovými údaji od SÚKL, musíte vyčkat než SÚKLu dorazí doručenka o převzetí zásilky - teprve poté je možné se přihlásit (většinou 1-2 dny). Nyní se můžete přihlásit na https://identity.sukl.cz a změňte všechna hesla, tím se služba aktivuje.

 

Nastavení modulu se provádí přímo na formuláři receptu v programu DENTIST+. Zobrazte si tedy kartu pacienta, klikněte v levém horním rohu na menu Pacient > Recept a ikonou +_m přidejte nový recept. Na zobrazeném formuláři klikněte na ikonu eRecept eRecept a vyberte z menu volbu Settings Nastavení komunikace se SÚKL.

 

Společné nastavení pro celé zdravotnické zařízení:

Uveďte kód PZS (číslo, které je v obálce od SÚKLu uvedeno jako „Údaje zdrav. zařízení pro přístup do centrál. úložiště“).
Vyberte server, na který server se mají odesílat data (výchozí hodnota je Ostrý server).
Ikonou ciselnik vyberte SSL certifikát (získáte na SÚKL - II. Portál externích identit, přihlásit se „Údaje zdrav. zařízení pro přístup do portálu“, generování může trvat i několik hodin).
Způsob předávání eReceptu SÚKLem - zde můžete zvolit výchozí předávání kontaktu.
 
Poznámka: Máte-li v ordinaci více počítačů, můžete SSL certifikát (PFX) uložit do databáze a nastavit jej tak pro všechny uživatele na jednom místě.

 

Individuální nastavení lékaře:

Zadejte přihlašovací jméno a heslo (údaje získané na SÚKL - „Údaje osoby pro přístup do centrálního úložiště“).
Vyplňte telefonní číslo (na eReceptu povinný parametr).
V sekci pro výběr a nastavení certifikátu zadejte Váš kvalifikovaný elektronický podpis.
 
Poznámka: Certifikát musí být nahraný ve Windows profilu počítače, ze kterého bude eRecept lékař odesílat.

 

Po nastavení klikněte na tlačítko [OK] pro uložení nastavení.

 

Vzor nastavení:

Nastaveni_Formular

 

Tlačítko [Test spojení] slouží pro ověření komunikace s webovou službou SÚKLu.