Časté problémy

Nahoru  Předchozí  Další

 

Při stahování IČPE nelze navázat komunikaci

Pravděpodobně nemáte uložený zprostředkující certifikát SÚKLu. Certifikát si můžete stáhnout např. z adresy http://dialogmis.cz/download/SUKL_G2_Issuing_CA.crt.
Ten musí být nainstalovaný mezi zprostředkující certifikační autority, viz. obrázek.
certifikat-zprostredkujici
 
Dále zkontrolujte, zda je v nastavení Internet Exploreru aktivní TLS 1.2.
Pro komunikaci s ČSSZ nelze použít certifikát vydaný původně používanou autoritou "SUKL Services CA2".

 

Při komunikaci s ČSSZ dostanete hlášku "vstupní identita není anonymní"

Pacient má pravděpodobně špatně zadané jméno, nebyl ztotožněn. Zkuste v oddílu A použít ikonu CSSZ_TEXT_24 pro stažení údajů z ČSSZ.

 

Není oprávnění k provolávání služby. Pro nalezené IČO 12345678 není na ČSSZ registrovaný žádný PZS

Ověření IČO na SUKL: https://pristupy.sukl.cz/ei_forms.html#/form_ZZ
Je třeba pomocí údajů zdravotnického zařízení nebo pomocí certifikátu se přihlásit https://pristupy.sukl.cz/ei_forms.html#/login a poté se podívat do menu Obecné co tam mají uvedeno na SUKLu za IČO.
Pokud je na SUKL uvedeno špatné IČO, tak postup:
onahlásit na : erecept@sukl.cz + pristup@sukl.cz nebo 800 900 555.
opoté v menu Certifikáty zneplatnit stávající SSL cert. a vystavit nový.
onakonec nastavit v DENTIST+ nový certifikát a znova provést načtení IČPE z ČSSZ.

 

Není oprávnění k provolávání služby. Klientský certifikát xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx nebyl nalezen

Pravděpodobně máte na SÚKL vygenerovaný nový certifikát. Automatická synchronizace certifikátů mezi SÚKL a ČSSZ probíhá každé cca 4 hodiny (někdy i jen 30 minut). Pravděpodobně tedy bude stačit vyčkat.