Jak změnit číslo pojištěnce

Nahoru  Předchozí  Další

V případě, že bylo zadáno špatně číslo pojištěnce, se postupuje následujícím způsobem. Pokud již byl doklad se špatným číslem pojištěnce do pojišťovny odeslán, dojde k jeho opravě.

 

Postup:

1.V kartotéce pacientů najděte pacienta, který má špatně vyplněné číslo pojištěnce.
2.Zobrazte si Osobní údaje pacienta (například ikonou edit_m).
3.Číslo pojištěnce lze opravit v záložce /Zdravotní pojišťovny/ pomocí tlačítka [Změna čísla pojištěnce].
4.Do následujícího okna napište správné číslo pojištěnce a klikněte na tlačítko [Další].
5.Zobrazí se seznam dokladů pacienta, na kterých bude změněno v záhlaví dokladu číslo pojištěnce.
U dokladů lze nastavit, zda mají být odeslány v dávce opravné, či původní. Výchozí nastavení je, že se doklad odešle v Opravné dávce.
Nechcete-li některý z dokladů odesílat znovu, smažte ho z tohoto seznamu ikonou -_m.
6.Tlačítkem [Dokončit] se změní číslo pojištěnce a doklady uvedené v seznamu se odeberou ze svých původních dávek. Tím je umožněno vytvořit dávku opravnou.
7.Pomocí menu Vykazování > Vytvoř dávku vytvoříte opravnou dávku stejným způsobem, jako se vytváří dávka původní.